Терміни складання звітності


Домашня бухгалтерія передбачає довгострокове і короткострокове планування, в залежності від якого проводиться облік коштів за певний період ведення звітності.

Однією з відмінностей домашнього обліку грошових потоків від бухгалтерії підприємства є відсутність аудиту, норм і правил її ведення. Тобто Ви самостійно вибираєте форму ведення обліку, джерела формування бюджету, статті витрат, а також період, за який варто складати звіти і проводити аналіз. Але в разі, якщо Ви віддаєте перевагу домашню бухгалтерію онлайн , то в запропонованому нами сервісі в якості звітного періоду використовується календарний місяць.

Такий період є найбільш зручним, так як саме за місяць ми отримуємо регулярні доходи і здійснюємо основні витрати. При веденні щомісячного обліку найлегше розраховувати баланс, так як для цього необхідно використовувати тільки поточні показники.

Не менш важливим звітом в такій системі, як домашня бухгалтерія, є довгостроковий звіт. Як правило, терміни його введення складають рік. Він, як і місячна звітність, складається з двох частин:

  • разом;

  • планування.

Складається підсумковий звіт на підставі сукупності короткострокових звітів за попередні 12 місяців. Як правило, він дозволяє проаналізувати, чи підвищився рівень Вашого фінансового стану за звітний період, і якщо так, то на скільки.
Фінансове планування річної звітності є план на наступні 12 місяців, в які будуть включені не так поточні витрати, як можливість створення або збільшення резервних і накопичувальних фондів. Він передбачає складання календарного плану подій, які передбачають використання коштів з цих джерел, а також попередній розрахунок сум, які необхідно накопичити на той чи інший момент часу наступного року.

В принципі, в цьому немає нічого складного, так як майже кожен напередодні настання Нового Року становить список планів на майбутній рік. В даному випадку, їх просто потрібно перевести в грошовий еквівалент. Тобто, якщо Ви плануєте відпустку в червні, то необхідно визначитися, яку суму необхідно зібрати за цей період і внести її в план.

Існує також проміжна звітність. Її варто проводити в зв'язку з раптовими великими витратами, або навпаки, після отримання непередбаченого доходу.